Poznajmy siŕ
Og│oszenia matrymonialne

Dodaj og│oszenie

Najczŕťciej wyszukiwane og│oszenia w serwisie


Szukaj wynikˇw dla s│owa "samotna"

Zapłodnie Kobietę Sprawdzony Dawca


Kliknij aby powiŕkszyŠ obrazek.

Witam jeste┼Ť samotna kobieta nie masz m─Ö┼╝czyzny a chcesz zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝─Ö zap┼éodnie dyskretnie anonimowo bezp┼éatnie. Ja m─Ö┼╝czyzna po 40 tce zdrowy zadbany kawaler nie pije nie pale 180wz 88kl oczy br─ůzowe zapraszam zainteresowane panie Wroc┼éaw Dolny ┼Ül─ůsk tel 724656910
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

to ogloszenie juz nie aktualne --- Szukam Pana Ktory Zalo´┐ŻY Rodzine


Szukam Pana Ktory Zalo´┐ŻY Rodzine


Witam jestem Agnieszka mam 26 lat piwne oczy brunetka 163 cm przy cialku. Szukam pana w wieku od 35 do 42 lat do sta´┐Żego zwi´┐Żzku.Jestem mi´┐Ża sympatyczna dziewczyna z doswiadczeniem. Przesz´┐Żam juz nie jedno piek´┐Żo. HmmÔÇŽ co tu dalej opowiadac. Na wst´┐Żpie: pan mi´┐Ży uczciwy rozumiejacy szczery wierny majacy pewne granice w stosunku do kobiety.Nie patrzacy na wyglad tylko na charakter, wnetrze kobietyÔÇŽ.Ja jakos nie mam powodzenia do facet´┐Żw, mo´┐Że ktorys mnie wkoncu doceni. Jestem jedynaczka nie mam rodzenstwa. Czuje sie samotna odrzucona po nieudanym zwiazku. Prosze odpowiadac napewno sie u´┐Żozy. A czy moze pan zmienic miejsce zamieszkania, ze wzgledu na moje problemy zyciowe. Wyjasnie to jakos powoli. Tylko ´┐Żwietokrzyskie Kielce Skarzysko prosze pisac na nr gg 35784489 bo mi telefon zgina´┐Ż z tym numerem co podalam spotkanie nawet dzisiaj o ile przypadniemy sobie do gustu po wymianie zdjec mo´┐Że spedzimy ten weekend razem czekam na sms a zdjecia prosze slac na e-maila: husky10[<[<@>]>]op.pl 536477512 LUB (piec siedem zero dziewiec zero zero piec zero siedem) pisac
Dzia´┐Ż: Szukam mi´┐Żo´┐Żci : Og´┐Żoszenie matrymonialne
Dzia│: Przyja╝˝ : Og│oszenie matrymonialne

to ogloszenie juz nie aktualne


Kliknij aby powi´┐Żkszy´┐Ż obrazek.
Witam jestem Agnieszka mam 26 lat piwne oczy brunetka 163 cm przy cialku. Szukam pana w wieku od 35 do 42 lat do sta´┐Żego zwi´┐Żzku.Jestem mi´┐Ża sympatyczna dziewczyna z doswiadczeniem. Przesz´┐Żam juz nie jedno piek´┐Żo. HmmÔÇŽ co tu dalej opowiadac. Na wst´┐Żpie: pan mi´┐Ży uczciwy rozumiejacy szczery wierny majacy pewne granice w stosunku do kobiety.Nie patrzacy na wyglad tylko na charakter, wnetrze kobietyÔÇŽ.Ja jakos nie mam powodzenia do facet´┐Żw, mo´┐Że ktorys mnie wkoncu doceni. Jestem jedynaczka nie mam rodzenstwa. Czuje sie samotna odrzucona po nieudanym zwiazku. Prosze odpowiadac napewno sie u´┐Żozy. A czy moze pan zmienic miejsce zamieszkania, ze wzgledu na moje problemy zyciowe. Wyjasnie to jakos powoli. Tylko ´┐Żwietokrzyskie Kielce Skarzysko prosze pisac na nr gg 35784489 bo mi telefon zgina´┐Ż z tym numerem co podalam spotkanie nawet dzisiaj o ile przypadniemy sobie do gustu po wymianie zdjec mo´┐Że spedzimy ten weekend razem czekam na sms a zdjecia prosze slac na e-maila: husky10[<[<@>]>]op.pl 536477512 LUB (piec siedem zero dziewiec zero zero piec zero siedem) pisac
Dzia´┐Ż: Szukam mi´┐Żo´┐Żci : Og´┐Żoszenie matrymonialne
Dzia│: Przyja╝˝ : Og│oszenie matrymonialne

Samotna


Hej mam 40 lat mam dzieci rozwiedziona szukam faceta na dobre i na źle wzrost powyżej 170 cm i więcej niż 40 lat młodszych nie lubię
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

poznam pania do milych spotkan


poznam panne mezatke obojetnie do milych spotkan czujesz sie samotna to odpisz sms to sie spotkamy bedzie milo.Jestem pawel zadbany dyskretny dolnoslaskie
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

Przyjazni szukam


Witam jestem ┼üukasz mam 29 lat jestem sympatycznym facetem lecz samotnym poznam r├│wnie┼╝ sympatyczn─ů kobiet─Ö by czasem popisa─ç pogada─ç tak zwyczajnie szukam przyja┼║ni je┼Ťli czujesz si─Ö czasem samotna napisz.
Dzia│: Przyja╝˝ : Og│oszenie matrymonialne

Młody rolnik szuka zwykłej skromnej dziewczyny do życia


Za po┼Ťrednictwem tego portalu chcia┼ébym pozna─ç dziewczyn─Ö kt├│ra jest samotna i powa┼╝nie podchodzi do ┼╝ycia . To znaczy w niedalekiej przysz┼éo┼Ťci chcia┼éa by mie─ç m─Ö┼╝a za┼éo┼╝y─ç rodzin─Ö . Interesuj─Ö mnie dziewczyna szczera skromna ale r├│wnie┼╝ czu┼éa i wyrozumia┼éa. Mieszkam i pracuje na wsi . Bardzo lubi─Ö ┼╝ycie tutaj w ciszy i spokoju :) Tak wi─Öc je┼╝eli mieszkasz czy w przysz┼éo┼Ťci chcia┼éa by┼Ť mieszka─ç na wsi to by─ç mo┼╝e warto spr├│bowa─ç i nawi─ůza─ç kontakt . Bardzo lubie d┼éugie i szczere rozmowy na wszelakie tematy .Kilka s┼é├│w o mnie . Kawaler 28 lat szczery sympatyczny z poczuciem humory . 180 cm wzrostu ok 74 kg w┼éosy kr├│tkie br─ůzowe oczy niebieskie. Podsumowuj─ůc szukam na powa┼╝nie dziewczyny do sta┼éego zwi─ůzku . Og┼éoszenie jest to kierowane do dziewczyn bez dzieci w wieku do 30 lat z woj lubelskiego.
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

Szukam na stałe


Fajnej i miłej szuka 58 latek bez żony i dzieci.Ty też wolna i samotna
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

Samotne serduszko


Bardzo samotna,kierujaca si─Ö uczuciami blondynka 45/166,szczupla,zadbana o m┼éodym wygl─ůdzie, pozna Pana na reszte zycia. Je┼Ťli Ty tez pragniesz sta┼éego zwi─ůzku,jestes uczciwy wierny,a przytym zadbany,zaradny i wierny,masz 40-50l.to napisz Wlkp.i kraj.
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

Samotna


Kliknij aby powiŕkszyŠ obrazek.

Witam mam na imie dorota lat 39 poznam Pana w zblizonym wieku do sta┼éego zwi─ůzku z Wielkopolski
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

Szukam prawdziwej milosci


Jestem samotna,wrazliwa i bardzo uczuciowa 45-latka,szukajaca prawdziwej szczerej milosci.Jesli Ty r├│wnie┼╝ chcia┼éys zwi─ůzku na ca┼ée zycie,jestes wiernym,uczciwym,opiekunczym,zaradnym, a przytym zadbanym mezczyzna 40-50l. to odezwij si─Ö do mnie.Moze by─ç pan-wdowiec,samotnie wychowuj─ůcy ma┼ée dziecko. Wlkp.,jak r├│wnie┼╝ caly kraj.Tylko powa┼╝ne oferty.
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

szukam milosci


Samotna panna z okolic Torunia z dwojgiem dzieci poszukuje faceta w wieku 35-38 lat z okolic Torunia szukam do sta┼éego zwi─ůzku szczerego powa┼╝nie my┼Ťl─ůcego o ┼╝yciu kochaj─ůcego uczciwego bez na┼éog├│w prosz─Ö pisa─ç dzwoni─ç na ten numer 663595225
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

Poznamy samotna kobiet─Ö


Mam 34 lata szukam kobiety do stałego zwiazku tylko poważne oferty jestem z mazowieckie
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

On szuka jej


Kliknij aby powiŕkszyŠ obrazek.

Poznam samotna kobietę do stałego zwiazku mam 34l chcesz się poznac napisz
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

Poznamy samotna kobiet─Ö


Kliknij aby powiŕkszyŠ obrazek.

Witam serdecznie poznam wolna kobiet─Ö do sta┼éego zwiazku z kt├│r─ů bym m├│g┼é u┼éo┼╝y─ç sobie ┼╝ycie mam 34 lata jestem z Mazowsza
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

DLA KAWALERÓW 30 DO 45 LAT PILNE OD ZARAZ!!! POSZUKIWANI!!!


JESTEM SAMOTNA KLAUDIA Z S─śDZISZOWA MALOPOLSKIEGO ZAPRASZAM DO PISANIA NA POZNAWANIA SIE NA TEL 721747465 OSOBY KT├ôRE TE┼╗ S─ä SAMOTNE SZUKAJ─ä MILO┼ÜCI MAJOM DO┼ÜC SAMOTNO┼ÜCI CHCOM ZALO┼╗YC RODZINE MYSLOM POWA┼╗NIE O ┼╗YCIU MOGOM ZMIENIC MIEJSCE ZAMIESZKANIA PO DU┼╗SZEJ ZNAJOMO┼ÜCI MAM MALE GOSPODARSTWO JESTEM OSOBOM Z WADOM WZROKU CO MI ┼╗YCIA NIE UTRUDNIA POTRAFIE PRAWDZIWIE SZCZE┼╗E KOCHAC WARTO MIEC KOGO┼Ü NIE ISC PRZEZ ┼╗YCIE SAMOTNIE LICZOM SI─ś OSOBY Z WARTO┼ÜCAMI JAK MILO┼ÜC SZACUNEK ZAUFANIE SZCZERO┼ÜC UCZCIWO┼ÜC ODPOWIEDZIALNO┼ÜC WSPIERANIE SIE ZROZUMIENIE BO LUDZIE Z WARTO┼ÜCIAMI WI─śC ZAPRASZAM ┼ÜMIALO DO KONTAKTU B─śDZIE MILO JESLI KTO┼Ü SIE ODEZWIE NAPISZE KLAUDIA Z PODKARPACIA TEL 721747465
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

staly zwi─ůzek


Samotna bl─ůdynka 42 l z mazowieckiego pozna uczciwego pana do stalego zwiazku w odpowiednim wieku tylko powazne oferty pozdrawiam
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

Samotna


Szukam Pana w wieku od 38 do 45 lat do st zw
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

staly zwi─ůzek


Samotna kobieta panna 42 lata szuka pana do st zw uczciwego zaradnego do wspolnego zycia jestem z mazowieckiego tylko powazne oferty
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

;)


czy znajdzie si─Ö tu jaka┼Ť wolna samotna dziewczyna kt├│ra by chcia┼éa si─Ö pozna─ç? jestem z woj.pomorskiego
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

Szukam prawdziwej milosci


Kliknij aby powiŕkszyŠ obrazek.

Jestem samotna,wrazliwa 44-latka,,ktora szuka prawdziwej m┼éosci,mezczyzny kt├│ry odmieni moje zycie. Je┼Ťli jeste┼Ť naprawd─Ö dobrym uczciwym,odpowiedzialnym,opiekunczym,bez na┼éogow a zarazem zdecydowanego na powa┼╝ny zwi─ůzek mezczyzna, to odezwij si─Ö do mnie.. Wlkp.i kraj.
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

samotna


nieporadna zycowo po bardzo ciezkich przejsciach blondynka lat 38 pozna pana w stosownym wieku ktory by mnie pokochal i zaopiekowal sie mna
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

samotna


samotna kobieta lat38 szuka pana do st zw uczciwego zaradnego ktory pokocha mnie
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

poznam samotn─ů w zwi─ůzku


Poznam kobiet─Ö kt├│ra jest w zwi─ůzku lecz jest samotna nawet z dzieckiem co chce si─Ö oderwa─ç od tego a nie ma si┼éy ju┼╝ tak ┼╝y─ç . Nie pal─ůc─ů w przedziale 30,40 lat ┼ü├│d┼║ , ┼é├│dzkie
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne

samotna


Szukam partnera do stalego zwiazku pogodnego domatora Ja szczupla 42 l bl─ůdynka stanu wolnego szukam drugiej polowki tylko powazne oferty
Dzia│: Szukam mi│oÂci : Og│oszenie matrymonialne